TVRR

miercuri, 26 decembrie 2007

fotografii

Orice poveste are nevoie de o introducere...

Nici povestea mea nu face excepţie de la regulă. Oare ce m-a determinat să deschid această fereastră catre ceilalţi, către "oricine" va vizita această pagină ? Narcisismul, exhibiţionismul caracteristic generaţiei Google !? nevoia de comunicare !? Strigătul mut al refuzului Anonimatului !? Dorinţa de a împărtăşi, de a fi accesibil prietenilor şi nu numai, în gânduri, imagini şi trăiri ?

Cred că din toate câte puţin... şi mai mult decât atât...

Anyway, mereu m-am considerat un om fără secrete, cu viaţa ca o carte deschisă... Nu mi-am refuzat nimic, nu am negat nimic din ceea ce sunt... cu mici exceptii ce tin de condiţia umană :)

Încep deci mica mea prezentare, micul meu răvaş pe oceanul devenirii, fără a avea idee în mâinile cui va ajunge acesta...


Eu şi Lorand, vărul meu, la Tg. Mureş

Din copilarie...


În clasa a 8-a... Eu şi Irina


18.06.1995 Padmasana la concursul de anul IV yoga.


Eu si Petruţ, la 20 de ani... Idealuri yoghine... a 7-a oshawa


cu Ene Viorel in biroul de la PLD, in 1997


2.04.1995 Prima mea iubire...


În Cişmigiu, cu Vali


Herculane, hotel Dacia... un sărut pentru Eternitate...


Studenţia noastră dragă...


24 mai 1998. Concursul de yoga anul 4. Eu, sorămea Grieg şi Alma


Premiat de Maestru...


1999 Eu, Grieg si soramea, la concursul de yoga anul VI


cu Alma şi cele două Cristine...


la ziua lui Tini...


sleeping beauty...


Cu plutonul, la depunerea jurământului


12.04.1998 În armată, pe malul mării...


Pe când lucram la Buzescu...


Vizitând o mănăstire în Bucovina


Cu Sabina, la Crucea Alba de pe Domogled, Herculane


Constanţa


Eforie Nord, Sorămea şi Raoul


Cameră pentru o zi, Eforie Nord


Din trecut...


Viitorul meu :)


In casa parinteasca...


Feciorul cu pruncul...


Inefabilă...


iulie 206, fimiu în piscina din curte


3.09.2006 La o băută cu fimiu...


My first billion...


În curte, cu fimiu (casa din spate este a vecinilor... cea a părinţilor mei este tencuită :))


My roots... Mama, tata si Nuţi...


Faţă în faţă... naşul şi finul...


Sweet old times... when all was almous perfect...


La zoo... ghicitzi cine este maimutza din foto...


Nu, nu e fimiu, sunt eu la vârsta lui... (nov. 1978)


Momente ce nu se vor mai intoarce...


Sete... la orice vârstă.


În parcul IOR, la 3 ani...


Tata şi mama Tinelei, în parc... 2006


Sorămea cu fimiu, acasă la ai mei


Cu Pedro şi Luciana, la plimbare 2006


Tini şi fimiu la Costineşti...


Îi sta bine cu el... ar fi putut fi ea ?


Mare iubire mare... aşa mamă, aşa fiu... Budapesta, 2007


Tunsoare în curte...


la Bezid, vara lui 2007. Naşa, Naşul, Mama, Fimiu, eu şi Tata


Mihăiţă şi Sonia

Niciun comentariu:

Counter

TE-AM PRINS !!!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Viziteaza profilul lui Mihai Rapcea pe Colegi.ro Internet Trafic - Top Romanesc - Top Sites Romanian Language - Best Romanian Websites

eu

eu